close

超累的
我又要工作去
對不起
還未能回覆所有留言
sOrry。。
嗚嗚嗚。。。


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。


倩蒔!!
好兄弟!!
歡迎回來!!!
看!我没説錯了吧!!
呵呵呵呵呵呵呵!!


浩璿
你終於回來了
嗚嗚嗚。。
我快被你嚇死
害我一直緊張!

大哥!
恭喜!
唱得好!


寧~
對不起
知道你的情況
嚇死我
好難過呀。。
別哭拉
你要好好休息
我們永遠支持你!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

我要唱cAndymAn~
謝謝你們選我一首好歌
我會油加

形像將會有所變動
勿切留意!!!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

我最愛的shOrt fIlm

mAy bE OnEdAy



。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。



感謝主
讓我們可以欣賞您賜給我們的美好東西
比賽前
總是充滿壓力、困難
但因為主的一段話
我克服了我心裏一切的害怕

哥林多前書:第十章:13節
”你們所遇見的試探、無非是人所能受的;
神是信實的、必不叫你們受試探過於所能受的;
在受試探的時候、總要給你們開一條出路、叫你們能忍受得住。”

我去拼了!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

Dear Benji
Its hard to see you go
I know it wasnt easy to left home
and stay in a place where hv no fimaly n friends.
you must be so stress out about,
what should you do?, where should you go?, what can u do on the next step?
I know its hard to face.
Me too, if, its time for me to go,
i must be so stress out bout what should i do...
I hope that you will feel better,
and God will lead you to the right place.
n he will arrange everything for you in the right time.
Good luck my friend
just to let you know,
God always has plans for all of us.
we luv you
God luv you
wish u the best Benji

lots of love
sukie


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
arrow
arrow
    全站熱搜

    鍾舒祺sukie 發表在 痞客邦 留言(24) 人氣()